dilluns, 14 de gener del 2013

Dia 108 - Any 3 // Day 108 - Year 3

Avui, estudiant a la biblioteca estava més nerviosa del normal i...
m'he menjat les ungles un altre cop. I ara em fa mal!!!

Des que vaig anar de viatge a Rivera Maya, el juny passat, que no m'havia menjat les ungles.
Fins avui, quan els dos dits polze han tornat a caure. :(

Així que em cal afegir un nou propòsit:
Tornar a deixar de menjar-me les ungles.



Today, while studying at the library I was more nervous than the usual and...
I bit my nails again. And now it hurts!!!

Since I came back from Rivera Maya, last June, I haven't bitten my nails.
Until today, when I bit my thumbs nails again. :(

So I need to add a new resolution to the list:
To stop bitting my nails again.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Els vostres comentaris sempre m'alegren!

Your comments make me smile!