dimecres, 26 de juny del 2013

Dia 271 - Any 3 // Day 271 - Year 3

Avui he anat a passejar els gossos amb el meu pare i el destí m'ha somrigut aquesta vegada.
Fa uns dies vam anar a passejar-los pel Camí de les Papallones i no vaig aconseguir tirar una foto d'una papallona molt gran que es va aturar a la mà del meu pare.

Avui en canvi...


Today I went to walk the dogs with my father and this time around fate was on my side.
Some days ago we went to walk the dogs at Path of the Butterflies and I couldn't take a photo of a big butterfly that stopped at my dad's hand.

But today it was different...

I per veure-ho amb més detall... {Una de les fotos de la qual estic més orgullosa.}

And now for a closer look... {One of the photo I'm proudest.}

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Els vostres comentaris sempre m'alegren!

Your comments make me smile!