dijous, 5 de gener del 2012

Dia 99 - Any 2


Anar a esperar els Reis Mags, per mi, és tota una tradició, 
una que no m'agrada perdre'm.

Amb les meves amigues,
tenim el costum d'anar a esperar-los a Plaça Catalunya.
Aquest any hem sigut només la Cris i jo, però no hem faltat a la nostra cita.

Una de les millors coses però,
és que allà sempre ens trobem amb molta gent coneguda 
i així amb tot el grup que formem, fem pinya uns amb els altres i ens ho passem d'allò més bé.

Avui ha sigut un dels millors dies d'anar a esperar els Reis des que sóc gran.

"Estimats Reis Mags d'Orient, 
Us deixo una foto d'en Joan i jo segellats degudament conforme hem assistit a la cavalgada.
Us esperem aquesta nit."


To go see the Magi's parade, for me, it's a tradition
I don't like to skip any year.

With my friends,
we usually go see them pass at Plaça Catalunya.
This year we were just Cris and I, but we didn't miss our appointment.

One of the best things though
is that, there, we alway meet with other people we know
and so we always make a big group and we have a great time.

Today was one of the best time of seeing the parade since I'm a grown up.

"Dear Magi,
I leave you a picture of Joan and me marked with our stamps to prove we have come to see the parade.
See you tonight."

3 comentaris:

  1. Queen Vee. he is a friend of mine since we were four!

    ResponElimina
  2. Qué xula t'ha quedat la foto, amb el fum de colors i l'estela dels caramels :)

    ResponElimina

Els vostres comentaris sempre m'alegren!

Your comments make me smile!