divendres, 6 de gener del 2012

Dia 100 - Any 2

Una de les tradicions que més m'agrada del Dia de Reis
és el Tortell de Reis.

Els motius: 
1) el tortell m'agrada... mmmmmm està boníssim!
2) només en menjo dos cops l'any: avui i el dia del Ram.
3) és molt divertit l'intriga de si trobaràs alguna cosa, i quan la trobes, aquells segons mentre l'estàs desembolicant i no saps què et sortirà.

Bé doncs, aquest any tenia moltes ganes de treure el Rei.
A casa, jo sempre trobo la fava i la meva germana el Rei, 
així que estava disposada a canviar-ho.

La meva mare ha sigut la que tallava el tortell,
li dóna un tall al meu pare, sembla que no hi ha res, 
talla el següent tall, aquest per en Cesc,
després talla el seu.

Just després, ella i jo al mateix moment, veiem un lloc a l'altre banda del tortell
on sembla que hi ha una figureta.

Ens mirem, ens posem a riure, ningú sap què està passant,
la meva mare comença a tallar el tortell pel costat contrari.
Li dóna un tall a la meva germana i després em toca a mi.

Faig una queixalada i casualment trobo una cosa dura!
La trec, la desembolico i em surt el Rei!!!
{Veure imatge de dalt.}

Ben feliç sóc coronada,
però la meva germana no hi està d'acord.
Alega que és la fava, jo li dic que la fava no portaria corona.
Com que el tortell no ens l'hem acabat, no podíem saber-ho del cert,
però jo estic convençuda que és el Rei.

1 comentari:

Els vostres comentaris sempre m'alegren!

Your comments make me smile!