dimecres, 22 de gener del 2014

Temporalment tancat... // Temporarily Closed...

"A young visitor and her toy elephant finds that the elephant house at London Zoo is closed for their Winter holidays. January 1927."  
Source: BBC News.
Per si encara hi ha algú, després d'aquest llarguíssim parèntesi, que encara mira el blog de tant en tant,
us confirmo que seguirà així per un temps més.

{Potser aquesta confirmació no hauria calgut, però no em podia estar de compartir aquesta foto. 
No la trobeu molt tendre?}

Però la tornada serà en algun moment del pròxim mes.
Sí, sí, al FEBRER!
Seré lliure i hi haurà moltes aventures per explicar!

Fins aviat!
I espero que hagueu tingut una bona entrada d'any!



In case there's someone, that after such lengthy hiatus, still checks this blog occasionally, 
I'd like to inform you that it will still remain inactive for a little while longer.

{Probably this confirmation wasn't necessary, but I couldn't help sharing this photo. 
Don't you think it's so sweet?}

But I'll be back some time next month.
Yes, FEBRUARY!
I'll be free and there will be many adventures to share!

See you soon!
And I hope the new year have started well for you!

1 comentari:

  1. Jo ja he tornat... He fet més avia que tu, hehe!
    Fins aviat!

    ResponElimina

Els vostres comentaris sempre m'alegren!

Your comments make me smile!