dissabte, 3 d’agost del 2013

Dia 309 - Any 3 // Day 309 - Year 3

Sabia que això tard o d'hora {més d'hora que tard} havia de passar...
Els auriculars del meu ipod s'han trencat.
Probablement us vau adonar, a la foto que vaig penjar fa uns dies, de la rudimentària estratègia que vaig fer servir per allargar-los una mica més la vida.
Vaig envoltar amb "celo" el lloc on el cable començava a estar delicat. Ho sé "cutre cutre!", però es que no vaig trobar cinta aïllant, que com a mínim hauria sigut més adequat.
Però, avui finalment s'ha trencat però per un altre costat...


I knew that sooner or later {more sooner than later} this would happen...
The earphones of my ipod are broken.
You might noticed, when I posted a photo a few days ago, the rudimentary strategy I used to lengthen their life a little bit more.
I put some tape where the cable was starting to broke. I know, I know, really shabby, but I didn't have electrical tape on hand, which probably would have been a little bit better.
And today they finally broke but from another part...

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Els vostres comentaris sempre m'alegren!

Your comments make me smile!