dissabte, 5 de gener del 2013

Dia 99 - Any 3 // Day 99 - Year 3

Com de costum, avui hem anat a esperar els Reis.
Aquest any no sé què li passava a la gent, 
però estava molt apagada i quasi no es sentia a ningú cantar...
Però, jo sí que cantava eh!!! 

M'agradaria fer un aclariment.
A la Cavalgada dels Reis de Girona hi ha tres Reis amb les seves corresponents tres carrosses.
Ho dic perquè m'he adonat que a les entrades dels altres anys {Reis 2012 i Reis 2011}
també he penjat una foto del Rei Ros...  
No hi ha més motiu que perquè és la millor foto, no pas perquè tingui una especial predilecció per en Gaspar.
Jo sempre he sigut més del Rei Negre!!!

P.D: Aniol, t'agrada la foto que he escollit?



As usual, we went to see the Magi's parade.
This year I don't know what happened to people
but it was difficult to hear someone singing the Three Kings song...
I was singing though!!!

I would like to clarify something.
At Girona's Magi parade there are three Kings with a beautiful float for each one.
I say that because I realized that on the previous posts {Reis 2012 i Reis 2011}
I also posted a photo of Caspar...
There's no other reason than because it's the best photo, not because Caspar is my favorite.
I've always liked best Balthasar!!!

P.S: Aniol, do you like the photo I've chosen?

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Els vostres comentaris sempre m'alegren!

Your comments make me smile!