dilluns, 17 de desembre del 2012

Dia 80 - Any 3 // Day 80 - Year 3

Avui ha sigut el meu últim dia a Praga.
Mentres en Martin era a classe, he anat a veure allò que em faltava.


Today was my last day in Prague.
While Martin was at class, I went to visit the things still on my list.
Photobucket
Cementiri jueu antic. // Old Jewish Cemetery.
M'he passejat per l'antic barri jueu,
he anat a veure la casa natal de Franz Kafka...

I just walked around the old Jewish quarter,
I visited Franz Kafka's birthplace house...
Photobucket
Escultura de Franz Kafka.  // Franz Kafka sculpture.
Però hi havia una cosa obligatòria abans de marxar.
Tornar a la Plaça de la Ciutat Vella i comprar-me un "trdelník".
Simplement la millor manera de despedir-me de la ciutat.


But there was something I had to do before leaving.
Going back to Old Town Square and buying myself a "trdelník".
Simply the best way to say farewell to the city.
Photobucket

I per tancar la sèrie de post de Praga, aquí l'última foto:
el Pont Carles amb el Castell de Praga de fons.


And to close the chapter of Prague, one last photo:
Charles Bridge and Prague's Castle on the background.

Photobucket



P.D: Com podeu veure, m'he saltat "a la torera" la norma d'una foto per dia... Tenía masses fotos del viatge i era massa díficil escollir-ne només una. Però ara ja torno a la normalitat.


P.S: As you could have seen, I've been skipping the rule of one photo a day lately... I had too many photos from my trip and it was way too difficult to chose just one. But now back to normal.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Els vostres comentaris sempre m'alegren!

Your comments make me smile!