dimarts, 28 d’agost del 2012

Dia 335 - Any 2

La dita diu: 
"L'esperança és l'últim que es perd",
però com segurament recordareu, perquè ho vaig manifestar fa ben poc, jo ja l'havia ben perduda.
Havien passat més de dos mesos!!!

Doncs sí!
La postal que vaig enviar des de Rivera Maya a data de 26 de juny,
avui, 28 d'agost ha arribat!!!

La conclusió que en trec doncs és que m'he d'aplicar més les dites populars
i no perdre l'esperança!


As the saying says:
"Hope is the last thing to lose",
but as you may remember, since I mentioned it recently, I had already lost it completely.
It had been over two months!!!

So, yes!
The postcard I sent from Rivera Maya on June 26th
arrived today, August 28th!!!

The conclusion I extract from all this is that I should apply more those popular sayings in my life
and never lose hope!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Els vostres comentaris sempre m'alegren!

Your comments make me smile!