dimarts, 21 d’agost del 2012

Dia 328 - Any 2

Aquests dies que no hi ha els meus pares, en Kiu és la meva sombra. // Now that my parents are on vacation, Kiu became my shadow.
Avui he acabat el llibre d'en Paul Auster "Brooklyn Follies", 
llibre que tot i que m'ha distret una estona, m'ha decepcionat una mica.


Amb això han succeït dues coses:

- He acabat el meu cinquè llibre llegit aquest any. Ho sé, estic bastant lluny del meu objectiu de 12 llibres.

- He llegit el meu primer llibre de Paul Auster. Des de fa molts anys que volia llegir algun dels seus llibres, i avui per fi puc dir que ja n'he llegit un!



Today I finished the book "Brooklyn Follies" by Paul Auster,
which even though kept me distracted for a while, it disappointed me a little bit.


With this happened two things:

- I finished my fifth book read this year. I know, I'm pretty far from my goal of 12 books.

- I read my first book by Paul Auster. For many years I wanted to read one of his books, and now I can finally say that I did!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Els vostres comentaris sempre m'alegren!

Your comments make me smile!