dilluns, 16 de juliol del 2012

Dia 292 - Any 2

Photo by Anna (@annabibi on instagram).
Ho sabia més que perfectament que un dia o altre aquesta foto cauria.
I el dia ha sigut avui.
Aquesta sóc jo dormint a la biblioteca!
{No us alarmeu, això és més que comú entre els estudiants de medicina.}

Aprofito els atacs de son que m'entren per recolzar el cap damunt dels apunts
perquè tinc fe de que per osmosi es pot aprendre alguna cosa...
Tot i que de moment la meva teoria encara no s'ha manifestat com a certa.


I knew it for sure that sooner or later this photo will happen.
And it happened today.
This is me sleeping at the library!
{Don't be alarmed, this is more that common among Med School students.}

I take advantage of me feeling sleepy by resting my head on top of my notes
because I have faith that it's possible to learn something through osmosis.
Even though my theory has not yet been shown to be true.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Els vostres comentaris sempre m'alegren!

Your comments make me smile!