dimarts, 24 d’abril del 2012

Dia 209 - Any 2

Avui a Barcelona he tingut una visita molt especial,
la meva mare i la meva germana han vingut a passar el dia.

Recordo que des de ben petita, de tant en tant anàvem tots junts a passar el dia a Barcelona,
i normalment el passàvem anant de compres.
Però des que vaig començar a estudiar a Barcelona, ho hem fet moltes menys vegades, 
i la meva germana hi ha sigut comptades vegades des de llavors.

Així, que passar avui el dia amb elles ha sigut especial.
A més a més, que hem trobat unes sabates perfectes per la graduació!

El costat negatiu d'avui,
ha estat la derrota del Barça contra el Chelsea.
Una llàstima no anar a la final...
però què hi farem.

---------------

Today I had a really special visit in Barcelona,
my mother and sister came to spend the day.

I remember growing up, we sometimes went all together to spend the day in Barcelona
and usually spent the day going shopping.
But since I started studying in Barcelona, we have done it just a few times,
and my sister wasn't usually with us these past times. 

So, to spend the day with them both was special.
In addition, we found the perfect pair of shoes for my graduation!

The downside of today
was the defeat of Barça against Chelsea.
It's a shame that Barça is not going to the final...
but this is how it is.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Els vostres comentaris sempre m'alegren!

Your comments make me smile!