dimarts, 13 de març del 2012

Dia 167 - Any 2

Divendres passat, 
al arribar a Girona la meva mare em va ensenyar el nou conjunt que m'havia comprat.
Avui, ho he estrenat! 

Sense cap mena de dubte és un conjunt del tot primaveral,
i d'un color molt cridaner,
però m'agrada!


P.D: Us n'havieu adonat que avui era dimarts 13? Com ha sigut el vostre dia? Digne de dimarts 13? 
O tot el contrari i ha estat un dia genial?
El meu, tot i estrenar conjunt, ha estat del tot normal fins que ara, a la nit, m'he adonat que la meva foto de diumenge havia estat mencionada per l'autora d'un blog al qual jo havia compartit la meva prèviament a The Simple Things.

2 comentaris:

  1. oh i love your pants, so spring already! need to add this color too to my collection. :D btw, my user at IG is yellowtara... i seldom post now 'coz it really takes so much of my time. :D see you there!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Green pants are a trend this Spring... so I think you should consider it! ;)

      Elimina

Els vostres comentaris sempre m'alegren!

Your comments make me smile!