dilluns, 27 de febrer del 2012

Dia 152 - Any 2

La meva pista d'atlestime, si li'n puc dir així.

Al vespre, al voltant del Parc Joan Miró, tenen lloc uns esdeveniments curiosos.
Ple de persones, de totes les edats i races
es vesteixen amb roba esportiva i comencen a donar-li voltes
fins que acaben ben cansats i suats.

Avui, jo m'hi he unit,
i com la resta de persones de totes les edats i races,
he acabat ben cansada i suada.


P.D: Mireu el descobriment que he fet gràcies a la web You, Me & Charlie. Es tracta d'un gat que fa fotos durant el seu dia a dia. Ho podeu llegir aquí
Quina idea més interessant van tenir els seus propietaris, no? Ja m'hauria agradat a mi saber què feien els meus gats durant el dia...

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Els vostres comentaris sempre m'alegren!

Your comments make me smile!