diumenge, 12 de febrer del 2012

Dia 137 - Any 2

La tornada cap a Barcelona avui ha sigut mogudeta...
He arribat justa a l'estació i tenia dubtes de si tindria temps de comprar-me el bitllet,
però en contra del meu pronòstic, l'he pogut comprar amb temps més que de sobres.

M'he trobat a la Irene i ens hem  assegut juntes.
Hem mirat un tall del nou capítol de Grey's Anatomy i ella ha baixat a Sant Celoni.

Sola he seguit mirant el tall de capítol que faltava,
fins que ha vingut la revisora.
M'he aixexat per agafar el meu bitllet, que pensava estava a la butxaca de la meva jaqueta.
No hi era.
He seguit buscant entre totes les meves pertinences, al terra...
a tot arreu.
El bitllet no ha aparegut. 
La revisora ha tornat per demanar-me el bitllet.
He posat cara a "No sé perquè, però no trobo el bitllet, però jo he pujat al tren havent-lo comprat.".
He tingut sort i la revisora m'ha cregut.

M'ha fet un bitllet barat perquè a Sants pugués sortir, però quan he arribat a Sant no funcionava.
He anat al control, i allà m'han dit que on tenia el bitllet orginal.
Els hi he explicat tota la història i el revisor no em creia.
Ja em veia tornant a pagar el bitllet un altre cop.

Per sort, la revisora ha vingut al meu rescat un altre cop i m'ha deixat sortir sense pagar.

Aquest cop he tingut sort, però hagués sigut una gran p... 
si hagués hagut de pagar dos cops per un sol trajecte.

"Moraleja" del dia: Vigila i sigués concient d'on guardes el bitllet de tren.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Els vostres comentaris sempre m'alegren!

Your comments make me smile!