dilluns, 16 de gener del 2012

Dia 110 - Any 2

Retrobament amb el vermell!

Resulta que la meva mare em va regalar aquestes arrecades per Reis.
Al primer moment no em van semblar res de l'altre món,
més aviat em van semblar massa simples.

Però he de confessar,
que m'agraden,
especialment pel seu color. 

Fa uns quants anys,
vaig tenir una època que estava molt obsessionada amb el vermell.
Qualsevol peça de roba (samarretes/jerseis) me'ls comprava d'aquest color.
Recordo que la meva mare m'havia de convèncer perquè escollis un altre color,
però sempre el que més m'agradava era el vermell.

Per sort,
he superat aquesta obsessió 
i al meu armari es pot trobar un ventall més ampli de colors.
Aquestes arrecades però m'han recordat el motiu pel qual el vermell sempre m'ha agradat,
per l'alegria i vitalitat que aporta!

Així, 
que us informo que aquestes arrecades les veureu sovint.

2 comentaris:

  1. Tens raó, jo diria que sempre vas de colors. I diferents.
    Però crec que, si hagués d'escollir un, del que més vas es...verd!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Si??? Verd diries??? Bueno, potser per la jaqueta de mig temps que tinc de color verd ampolla??? jajaja no sé...
      Jo no sé quin color diria ara de mi! Tanco els ulls, i l'únic que veig són colors vius (rosa, blau, verd...) però cap destaca més que els altres...

      Elimina

Els vostres comentaris sempre m'alegren!

Your comments make me smile!