dilluns, 12 de desembre del 2011

Dia 75 - Any 2

Avui a les 7h del matí ens hem despertat a Parma.
Ens hem despedit de la Bea, que ha marxat cap a l'hospital a treballar.
La Marina i jo ens hem acabat d'arreglar 
i a les 8h hem marxat cap a la parada del bus. 

Bus fins a l'estació de trens, tren cap a Bologna... 
Aquest cop, validant el bitllet, ja que no volíem arriscar-nos a ser multades. 
{Hagués estat temptar massa al destí, voler salvar-nos de nou d'una multa de 48€!}
Bus cap a l'aeroport i avió fins a Girona. 

Hem arribat allà la una del migdia a Girona, on els meus pares ens esperaven
per anar en cotxe cap a Barcelona.
Dinar al cotxe i arribada a la gran ciutat a un quart de tres.

He descarregat totes les coses al pis i he marxat cap a la uni, 
a fer dos seminaris de ginecologia. 

Després pitant cap al centre, havia de comprar el regal de l'amic invisible.
Allà he quedat amb els meus pares que s'havien quedat per la ciutat de compres. 

I el millor del dia ha estat al arribar al pis als volts de les 8h del vespre, 
trobar-me a la Liisa al menjador esperant-me!

Ha estat un dia complert, amb una despedida trista però també amb una bona benvinguda!

1 comentari:

  1. Ooooooh! Jo volia una foto de l'estació de Parma, amb les seves obres... Quina sort que heu pogut estar allà, al millor any de la meua vida, és una pena que no l'heu vista més... pq és tan maca i jo... me l'estimo tant...ay! que ploro...

    ResponElimina

Els vostres comentaris sempre m'alegren!

Your comments make me smile!