diumenge, 30 d’octubre del 2011

Dia 32 - Any 2

Sopar de Fires amb la colla de la uni. 

Ha sigut tot una mica improvitzat per la meva part. 
Estava a la biblioteca estudiant, l'Anna m'ha vingut a veure. 
Com que encara no havia baixat al centre, li he dit per anar a donar un petit volt.
Per gran fortuna hem trobat aparcament molt fàcilment.
Hem anat a passejar. 

Quan ha arribat la Laura, ens ha dit que la Marina arribaria tard, 
i que no sabia si podria sopar al restaurant. 
Així que m'han dit perquè no hi anava jo al seu lloc. 
M'han convençut fàcilment. 
He trucat a casa: "No vinc a sopar!" i cap al restaurant.

El millor de tot, que al final, la Marina ha arribat a temps i hem pogut sopar tots junts.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Els vostres comentaris sempre m'alegren!

Your comments make me smile!