dimecres, 21 de setembre del 2011

Dia 358

 Aquesta tarda estàvem la Núria i jo caminant direcció a Rambla Catalunya quan de sobte ens hem trobat a un grup, bastant nombrós, de dones guarnides amb vestits tradicionals. 
Pel seu aspecte, m'han semblat alemanes, i per això li he dit a la Núria: 
- Parlen alemany? 

Abans que ells tingués temps a respondre'm, he sentit a unes de les dones dir una paraula que m'ha indicat perfectament d'on eren: "Nonii". 
- Són finlandeses! - li he dit jo. 

No me n'he pogut estar i els he preguntat que d'on eren i què feien vestides així per Barcelona. 
Efectivament no havia fallat amb el meu diagnòstic, eren finlandeses, i es veu que estaven participant en algun concurs d'algun festival. 
La veritat és que no ho he acabat d'entendre. Però ha sigut una bona sorpresa! :D 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Els vostres comentaris sempre m'alegren!

Your comments make me smile!