dimarts, 13 de setembre del 2011

Dia 350

Qui ho diria que trobar un pinyol de llimona al terra de la meva habitació em podria fer riure?
El motiu? La història que hi ha al darrera.

Us poso en situació.
Divendres passat quan vam tornar de la platja, la Liisa anava cap a dutxar-se.
Abans d'entrar al bany, es va desfer el recollit que duia al cabell i alguna cosa va caure
(procedent del seu cabell).
Histèria màxima per part seva!!! Atac de riure incontrolat per part meva.
"Què és el que tenia al cabell?" - no parava de preguntar-me.

Em vaig apropar a la porta, on havia vist que havia anat a parar la cosa que havia caigut.
M'apropo una mica, no reconec què és. M'apropo una mica més, segueixo sense saber-ho.
Sabent que no era un bitxo, decideixo agafar un paper i recollir-ho.

Què era? us pregunteu.
Doncs, un xiclet recobert de sorra fina de la platja.
Un cop tranquil·litzada, perquè no havia portat al cabell un bitxo durant tota la tarda, la Liisa va procedir cap a la dutxa.

Avancem fins avui, quan he hagut d'endollar una cosa i al ajupir-me a fer-ho, m'he trobat aquest pinyol.
Resulta que això també va caure del seu cabell.

Qui sap què més es pot trobar al cabell de la Liisa... ;)

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Els vostres comentaris sempre m'alegren!

Your comments make me smile!