dilluns, 29 d’agost del 2011

Dia 336

Mireu la foto i dieu-me què veieu. 
 Ho veieu? 
Alguna cosa en particular us crida l'atenció? 
A part, es clar, de la gran bellesa d'aquest gos que mai havieu vist a aquest blog... 
A part, d'aquests ulls grossos i rodons, d'aquest pèl ros brillant, d'aquestes orelles de tacte suau...

Doncs, bé, alguna cosa? 


En cas que encara no hagueu vist a què em refeixo, aquí teniu una ampliació...

Ara si no? Prou explícit?
Paulov tenia raó!!!

Avui han tornat els meus pares, i quan ens estàvem preparant per sortir els tres de casa, em giro cap a en Kiu i el veig així...
La meva mare té la costum que cada cop que marxa de casa els dóna una galeta als gossos.
Aquest és el motiu pel qual en Kiu ja salivava, estava anticipant la galeta que la meva mare li donaria. 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Els vostres comentaris sempre m'alegren!

Your comments make me smile!