diumenge, 3 de juliol del 2011

Dia 280

La Liisa i jo després de sopar. 

El vol cap a Oulu ha anat molt bé, només unes petites turbulències. 
Al arribar a l'aeroport m'he esperat quasi 1 hora a que arribés el bus per anar cap al centre de la ciutat. Només començar el trajecte, l'autobus ha hagut de frenar perquè una llebre se'ns ha creuat just per davant. Una dona m'ha indicat a la parada que havia de baixar, perquè el conductor no parlava anglès. 
I només baixar hi havia la Liisa esperant-me. 

Hem anat al super a comprar algunes coses de menjar i després em diu: 
"És la teva primera nit aquí, vols anar a sopar a fora?" 
Hem anat a un restaurant molt macu i he sopat ren. La veritat és que estava boníssim! 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Els vostres comentaris sempre m'alegren!

Your comments make me smile!