dilluns, 1 de juliol del 2013

Dia 276 - Any 3 // Day 276 - Year 3

Una se n'adona que ha passat massa dies a casa els seus pares quan després de menjar el iogurt de l'esmorzar, fa el moviment automàtic de donar l'envàs als gossos perquè el llepin...
{Però els gossos són a casa els meus pares i no al meu pis de Barcelona.}

Avui m'ha passat que m'he quedat uns segons sense saber què fer-ne de l'envàs... 
{quan m'he adonat que no hi havia els gossos perquè el llepèssin...}


One realizes that she has spent too much time at her parents' house when after eating a yogurt for breakfast, does the automatic move of giving the yogurt cup to the dogs to lick it clean... 
{But the dogs are at my parents' house, not in my flat in Barcelona.}

Today I didn't know what to do with it for a few seconds...
{when I realized that the dogs aren't here to lick it clean...}

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Els vostres comentaris sempre m'alegren!

Your comments make me smile!