diumenge, 23 de juny del 2013

Dia 268 - Any 3 // Day 268 - Year 3

Fa temps que vaig veure aquest videoclip, i vaig pensar que l'havia de compartir al blog...
i si la memòria no m'està fallant, diria que no ho vaig arribar a fer.

Així que aquí teniu aquest curiós videoclip.


Some time ago I saw this music video, and thought I needed to share it on my blog...
and if memory serves me well, I think I never posted it.

So here you have this interesting music video.


I per si us heu quedat intrigats de com el van fer, després de mirar-lo...
També us deixo el vídeo del "making of".
Mireu, mireu! Ja veureu quina feinada!!!


And if you are curious to know how they did it after watching the music video...
I also share with you the video of the making of.
Watch it! Wow! Such hard work!!!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Els vostres comentaris sempre m'alegren!

Your comments make me smile!