dijous, 6 de juny del 2013

Dia 251 - Any 3 // Day 251 - Year 3

Ahir a la biblioteca, li vaig comentar a la Núria que m'havia de comprar uns taps nous per les orelles.
Ella, al mirar-se'ls, em va fer que sí amb el cap. {Imagineu-vos com de bruts estaven ja...}
I avui, quan ella ha arribat a la biblioteca, he tingut la sorpresa
que m'havia comprat uns taps!!! :)

Tenir amigues així dóna gust!
Moltes gràcies Núrieta!


Yesterday, at the library, I said to Núria that I needed to buy a new pair of earplugs.
She, looking at them, nodded. {Imagine how dirty they already were...}
And today, when she arrived at the library, I had the surprise
of receiving a new pair (actually two new pairs) of earplugs!!! :)

It's awesome to have friends like that!
Thank you Núrieta!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Els vostres comentaris sempre m'alegren!

Your comments make me smile!