dimecres, 21 de novembre del 2012

Dia 54 - Any 3 // Day 54 - Year 3

Photobucket
Avui durant el descans d'esmorzar a la biblioteca he anat a veure una exposició
de quadres que fan allà mateix.

Aquesta era una exposició de Falun Dafa o Falun Gong,
una religió perseguida pel govern comunista de la Xina.

Es veu que els practicants d'aquesta religió són empressonats,
els fan fer treballs forçats, els precinten les seves cases i fins i tot els hi roben organs per transplantaments...

M'ha sorprés molt perquè no tenia ni idea de l'existència d'aquesta religió,
però molt menys de la repressió que viuen els seus practicants.

A la sortida he parlat amb una dona estava allà com a organitzadora,
m'ha regalat aquesta flor de lotus i m'ha demanat que ho expliqués.
Així, que això és el que estic fent.


During my breakfast break at the library, I went to check the current painting exhibition
at the same building.

This exhibition was about Falun Dafa or Falun Gong
a religion which is being suppressed by the Chinese communist government.

I learned that practitioners of this religion are imprisoned extrajudicially, they are subject to forced labor and even they traffic with their organs for illegal transplants.

I was very shocked because I had no idea of the existence of this religion,
but even less of the suppression their practitioners are living.

When leaving the exhibition room, I talked with a woman who was one of the organizers,
she gave me a Lotus flower and asked me to spread the word.
So this is what I'm doing.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Els vostres comentaris sempre m'alegren!

Your comments make me smile!