dilluns, 12 de novembre del 2012

Dia 45 - Any 3 // Day 45 - Year 3

Photobucket
He tingut 3 pastissos d'aniversari, i tots eren tiramisu. Per què serà?  // I had 3 birthday cakes, all of them tiramisu. I wonder why...

Avui és el meu aniversari!!!
Avui faig 25 anys!!!

Avui fa 25 anys que la meva mare, estant a la feina embarassada de 8 mesos i mig
va començar a anar de part.
Avui fa 25 anys que les seves companyes a l'oficina la van portar cap a la Clínica Aliança.
I fa 25 anys de la trucada que va fer-li al meu pare per dir-li que havia d'anul·lar els plans que tenia 
d'anar a buscar bolets al sortir de la feina.

I així, poc després, jo arribava al món.

També fa 25 anys de la tarda que el meu pare va anar a buscar a la meva germana al col·legi
i li va dir que anaven a l'hospital a coneixer la seva nova germana,
ella no s'ho creia!

Crec però que 25 anys després ara ja s'ha fet a l'idea que té una germana. ;)


Today is my birthday!
Today I am 25 years old!

25 years ago today my mom, being 8 and a half months pregnant
was at work when she got into labor.
25 years ago today her coworkers at the office brought her to Clínica Aliança.
25 years ago she made ​​the phone call  to my dad saying he had to cancel his plans of go to pick mushrooms afterwork work.

And so, shortly after, I arrived in the world.

Also 25 years ago today,  my father went to pick my sister up that afternoon at school
and when he said that they were going to the hospital to meet her new sister,
She didn't believe him!

I think that now, 25 years later, she knows she has a sister. ;)

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Els vostres comentaris sempre m'alegren!

Your comments make me smile!