dimarts, 23 d’octubre del 2012

Dia 25 - Any 3 // Day 25 - Year 3

Captura d'imatge del documental de la web oficial.  //  Capture of the documentary taken from the official website.
Fa pocs dies vaig descobrir la web "el Documental del mes"
on t'informen de les projeccions de documentals, la majoria d'ells gratuïts.

I així que avui he anat a veure meu el primer documental, Pura Vida.
Aquest narra el rescat d'un alpinista basc a l'Anapurna.

Una història interessant que t'endinsa al món de l'alpinisme.

La millor frase, per mi, ha sigut allò que es repetia un californià que va participar en el rescat.
"Deixaré que em porti el cor, i no les cames."


A few days ago, I discovered the website "el Documental del mes"
where one can find all the information about the projection of documentaries, which most of them are free.

So today I went to watch mist first documentary, The Ridge.
Which tells the story of the rescue of a basque mountaineer at the Anapurna.

An interesting story that takes you inside the world of mountaineering.

The best quote, for me, is what a Californian mountaineer who helped kept repeating to himself.
"I will let my heart carry me, not my legs."

Aquí el trailer. // Here's the trailer.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Els vostres comentaris sempre m'alegren!

Your comments make me smile!