dissabte, 26 de maig del 2012

Dia 241 - Any 2

Aquesta és l'entrada a la meva facultat,
la Facultat de Medicina de la UB - Campus Clínic.

Recordo el primer cop que vaig veure l'edifici.
Era un dijous a la nit de la tardor del 2005, jo estava estudiant a Girona,
però vaig venir a passar un dia i una nit de festa per Barcelona amb la Núria.

Vam anar al BB+, i recordo com des d'allà, la Núria em va dir:
"Veus aquelles columnes a la llunyania? És la facultat de la Paula."

Qui m'ho hauria d'haver dit que aquella facultat acabaria essent la meva
"casa" durant 6 anys!



This is the main entrance to my faculty,
the Faculty of Medicine - Campus Clínic of University of Barcelona.

I remember the first time I saw the building.
It was a Thursday night on Autumn 2005, at that time I was studying in Girona,
but I went to Barcelona to spend the day and night with my friend Núria.

We went to BB+, and I remember that from there, Núria said to me:
"Do you see those columns back there? It's Paula's faculty of Medicine."

Who would have imagined that day that the very same faculty would turn to be my "home" for 6 years?

1 comentari:

  1. very strong pillars... wow, and you're almost done. congratulations!

    ResponElimina

Els vostres comentaris sempre m'alegren!

Your comments make me smile!