dimecres, 4 d’abril del 2012

Dia 189 - Any 2

De la visita el diumenge a casa els meus "tiets" 
{o més acuradament parlant, a casa la Padrina i el meu Padrí},
a part del tortell de Rams, també em vaig emportar una bossa de carmels artesans de Papabubble.

La meva sorpresa ha arribat avui quan n'he agafat un parell de la bossa per menjar-me'ls.
He vist que hi havia carmels amb escrits...
he començat a treure'n més per poder veure els diferents models.


Fins que, n'ha sortit un - l'únic en tota la bossa - amb el meu nom!
Ni fet expressament!

L'he tornat a guardar, encara no és moment de menjar-se a la Mariona.


P.D: Sé que és l'únic en tota la bossa, perquè com tal esdeveniment requereix l'he inspeccionat tota en busca de més rèpliques. La recerca ha resultat no ser fructífera.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Els vostres comentaris sempre m'alegren!

Your comments make me smile!