dimarts, 27 de desembre del 2011

Dia 90 - Any 2

He descobert una nova pàgina web que m'encanta!!! 

La creadora de la web és la Dianna Agron,
actriu altrament coneguda com a Quinn Fabray a la sèrie Glee.

La pàgina és un recurs creat per tal de compartir coses interessants i curioses sobre diferents temes,
però principalment al voltant dels diferents tipus d'arts.
I la raó final de tot plegat, 
és inspirar a la gent a ser una mica més feliç! 

La veritat, és que el poc que he llegit/mirat de la web no m'ha pas deixat indiferent.

Aquí us deixo amb un vídeo que m'ha agradat.
{A veure quants cops sou capaços d'identificar Barcelona.}


2 comentaris:

  1. Kin vídeo més xulo! M'ha encantat.. però no+ he reconegut Bcn un cop.. Sóc un cas!


    Marina

    ResponElimina
  2. Marina, de deures et poso mirar-lo unes quantes vegades més fins que no identifiquis mínim 3 vegades la Gran Ciutat. Ho sé, són uns deures molt durs... però així es la vida.

    ResponElimina

Els vostres comentaris sempre m'alegren!

Your comments make me smile!