dissabte, 24 de desembre del 2011

Dia 87 - Any 2

La Marta llegint la pista super currada de la Chris.
Avui ha tingut lloc l'Amic Invisible 2011. 

Com ja va essent tradició, el dia 24 de desembre quedem per dinar al König
i fer l'Amic Invisible, i avui era el dia assignat. 

Com també ja va essent tradició, sempre hi ha qui no té les coses llestes fins l'últim moment.
I aquest any una d'aquestes persones he estat jo.

No tenia pista... 
Així que mentre esperàvem a que ens donessin taula, he fet aquesta mini pista.

M'he endut el premi a la pista més currada!!!

Però, "oju" que m'he superat, perquè en temps rècord he aconseguit escriure aquestes 5 línies amb la mà esquerra (tot fos perquè no es coneixes la meva lletra...).

En definitiva, però, ens ho hem passat molt bé!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Els vostres comentaris sempre m'alegren!

Your comments make me smile!