dissabte, 22 d’octubre del 2011

Dia 24 - Any 2

Avui, a l'edat de quasi 24 anys, he anat per primer cop a veure un partit del Barça al Camp Nou. 

Recordo quan vaig començar-me a aficionar al Barça,
jo deuria tenir uns 9 o 10 anys i durant l'hora del pati a l'escola 
havíem organitzat una mini lligueta de fútbol. 
Recordo perfectament que l'entrenador a aquells moments era en Bobby Robson. 

Després van venir els anys d'en van Gaal
i la plantilla de jugadors holandesos que portaven la samarreta del Barça.

Després hi ha un buit d'un parell d'anys que no recordo massa bé, 
però més tard va arribar Frank Rijkaard i la primera Champions que recordo. 
Uns molt bons anys amb Ronaldinho i Eto'o.

Però, i l'etapa que estem vivint actualment?
Amb en Guardiola d'entrenador, una plantilla formada a casa i un joc impressionant... 
això s'ha de veure en directe!

Així, després de 14 anys d'aficionada, vam decidir que ja era hora de gaudir d'un bon partit a l'estadi.
I la veritat és que, tot i que vam empatar, l'experiència no em va decepcionar.
Ni molt menys!
L'emoció de veure la gespa del camp per primer cop, veure els jugadors en directe i saber que qualsevol aplaudiment, crit d'ànim o queixa (com quan faig quan miro els partits des de casa) no seria en va, viure l'ambient de l'estadi...
Tot això no té preu! 


Ja tinc unes ganes boges de tornar-hi! 
Qui s'apunta? 

1 comentari:

  1. La foto podria haver sigut de la nostra super tarde d'estudi, pero vale va, accepto que anar al camp nou va haver de ser mooooooooooolt mes emocionant!

    ResponElimina

Els vostres comentaris sempre m'alegren!

Your comments make me smile!