dilluns, 1 d’agost del 2011

Dia 308

Liisa i jo a la Plaza del Obispo. 

He acompanyat a la Liisa a l'escola d'idiomes, li he desitjat sort en el seu primer dia de classe i he marxat a fer turisme per Málaga. 
Un cop visitat el Castillo de Gibralfaro, el Museo Picasso, el centre de Málaga i haver anat de compres, he anat cap al pis.
Allà m'he trobat a la Liisa esperant-me, resulta que avui era només dia de proves de nivell i ella no l'havia de fer. 
Al no tenir el meu mòvil, no ens hem pogut comunicar. Així que cada una ha passat el matí pel seu compte. 

Després hem anat a dinar i cap al pis a recollir les meves coses. 
Després de tot un mes visquent juntes, ha costat dir adéu, però el fet de saber que ens veurem d'aquí molt poquet, ho ha facilitat.  

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Els vostres comentaris sempre m'alegren!

Your comments make me smile!